New york dag 2 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu New york dag 2 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu

New york dag 2

Door: rik kwantes

Blijf op de hoogte en volg Rik

10 Mei 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Bedankt voor de reacties erg leuk om te lezen dat jullie me volgen.

Vanmorgen om half 9 opgestaan, rustig ergens gegeten en daarna zijn we naar het empire statebuilding gegaan. Helemaal naar boven, gelukkig kon dit met de lift. Boven was het wel erg hoog maar het uitzicht over new york was fantastisch.

S'middags zijn we met de boot naar Staten island geweest en langs het vrijheidsbeeld gevaren. Was leuk om te zien. Daarna zijn we langs het WTC gelopen, waar ze volop aan het bouwen zijn.
Nog even in de kerk geweest waar de slachtoffers van 9/11 worden herdacht.

we zijn in de apple-store geweest en s'avonds zijn we naar het yankee stadium geweest helaas waren er geen goedkope kaarten meer te krijgen voor de wedstrijd, gelukkig voor morgen wel dus kunnen we morgen wel naar de wedstrijd toe.

voor de rest gaat alles erg goed en hebben we het erg naar ons zin. het is allemaal erg indrukwekend om te zien, en we vervelen ons geen moment.

• 11 Mei 2011 - 06:45

Lisanne:

Leuke foto's! Zo te zien hebben jullie gelukkig ook mooi weer (: ?!

• 11 Mei 2011 - 14:18

Josia:

Ziet er mooi uit hoor! Veel plezier nog, maar dat gaat wel lukken zie ik!