Los angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu Los angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu

Los angeles

Door: rik kwantes

Blijf op de hoogte en volg Rik

12 Mei 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Gisteravond zijn we dus naar de Yankees geweest, dit was een hele belevenis. De wedstrijd duurde erg lang en na de 9e inning en 3,5 uur later was de stand 2-2 en vonden wij het wel genoeg en hebben we de wedstrijd afgekeken in het hotel. Om half 3 s'nachts ging de wekker al weer en vetrokken wij richting JFK AIRPORT. Na 5 uur vliegen landen wij in LA. Waar het heel warm was ook al was het pas half 10 in de ochtend nederlandse tijd half 7 s' avonds!!!

Nadat we onze auto hadden auto hadden op gehaald zijn we naar het hotel gereden. S'middags zijn we naar Holleywood geweest ondanks de vele mooie huizen die er stonden viel het een beetje tegen. Inmidels is het 5 uur en zitten we lekker op eem terras in de zon. Vanavond vroeg naar bed want het was toch wel erg vroeg vanmorgen en morgen rijden we dan naar Santa Maria.

• 13 Mei 2011 - 06:13

Bart:

Goed te horen dat het mooi weer is. Prachtige auto hoor. Hebben jullie ook een beetje goede hotels?

• 13 Mei 2011 - 13:42

Lisanne:

Nice ride!!

• 13 Mei 2011 - 14:33

Martine:

Hoi Rik,
    Leuke verhaaltjes, wel een intensieve reis.
    Ik ben er vandaag achter gekomen dat Frank een broer is van mijn Collega Linda, stond wel even raar te kijken, wat toevallig.
    Je hebt al heel wat gezien en meegemaakt in een paar dagen.
    klink allemaal erg indruk wkkend.
    Geniet maar lekker.
    Groetjes en tot het volgende verhaaltje.
    liefs mam