Back in Europe - Reisverslag uit Santa Maria, Verenigde Staten van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu Back in Europe - Reisverslag uit Santa Maria, Verenigde Staten van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu

Back in Europe

Door: rik kwantes

Blijf op de hoogte en volg Rik

13 Mei 2011 | Verenigde Staten, Santa Maria

Vanmorgen vroeg vetrokken voor op papier een reis van ongeveer 3 uur naar Santia Maria.
Ging vroeg weg want het hotel Los Angeles was niet best, kamer was een beetje klein voor 3 personen en niet erg schoon maar het kon er net meedoor, helaas moeten we de laatste 2 dagen daar weer heen.

De reis daarin tegen maakt veel goed we reden langs de kust naar Santa Barbera. Daar hebben we even gestopt om te kijken op de pier. Daarna een stuk door de bergen gereden tot dat er in Solvang aan kwamen.
Dat is een dorp dat ongeveer 90 geleden gebouwd is door mensen uit Denemarken en daar staan dus allemaal Deense huizen en zelfs molens. Dit was erg leuk om allemaal te zien en hebben daar dan toch al gauw 2 uur rond gelopen. We kregen hierbij toch het gevoel dat we terug in Europa waren. Er werden daarin de winkels namelijk zelfs nederlandse klompen, stroopwafels en drop verkocht. Maar het gevoel dat we in Nederland waren werd vergroot doordat er een zelfs een Rabobank aanwezig was.

Vanaf Solvang was het ongeveer nog 45 minuten rijden naar het hotel. Deze keer hebben we meer geluk met het hotel, ziet er erg mooi uit. Voor de geinterresserde zoek het maar even op op google. Santa maria historic inn. Na aankomst nog ff lekker in het zwembad gesprongen. Straks wat eten en kijken wat we vanavond gaan doen.

Morgen vervolgen we onze reis richting San Fransisco.

• 14 Mei 2011 - 08:04

Bart:

Ik heb het hotel gevonden, ziet er inderdaad heel goed uit. Hoe regelen jullie het eten en wat is er zoal te eten?