Bryce Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu Bryce Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu

Bryce Canyon

Door: rik kwantes

Blijf op de hoogte en volg Rik

20 Mei 2011 | Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Vanmorgen zijn we eerst naar Bryce Canyon geweest, waar het erg koud was en het zelf nog licht begon te sneeuwen, we treffen het toch al niet met het weer de laatste dagen. Bryce Canyon was toch ondanks dat het wat koud was de moeite waard. Zo als op de foto's te zien is, ziet het er toch weer heel anders uit dan de dingen die we al gezien hebben.

Vanuit Bryce zijn we dan richting de Grand Canyon vetrokken, onderweg hebben we nog even een flinke hagelbui mee gepakt. Na een hele dag wisselvallend weer bereikte we uiteindelijk de Grand Canyon.

Morgen zullen we met een wandeling de Canyon verkennen, hopelijk hebben we dan beter weer dan de afgelopen dagen.

• 21 Mei 2011 - 07:30

Bettina:

Hola Rik,
    Ik heb altijd van die beelden van de Canyon dat het bloed en bloed heet is...
    Ben benieuwd. Hoelang blijf je nog in Amerika?

Greetz Aunty

• 21 Mei 2011 - 19:53

Bart:

Ik heb vandaag extra spruiten gezaaid.
    Niet met de helicopter door de canyon? Veel plezier