op weg naar Kuala Lumpur - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu op weg naar Kuala Lumpur - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu

op weg naar Kuala Lumpur

Blijf op de hoogte en volg Rik

04 September 2016 | Nederland, Schiphol

Na maanden van voorbereiding en vooral uitkijken naar de reis die ik heb uitgestippeld door Maleisie en Singapore is het vandaag tijd om te vetrekken.
Na vanmorgen met het openbaar vervoer naar schiphol te zijn gegaan, zit ik nu in het vliegtuig te wachten tot mijn vlucht van 12 uur naar Kuala Lumpur vetrekt. Ik heb erg veel zin om de komende weken door Maleisie en Singapore te reizen en zo mogelijk veel van deze 2 landen te zien en te beleven. Maar ik heb nu eerst een lange vlucht voor de boeg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Maleisië

rondreis door Maleisië en Singapore

Recente Reisverslagen:

14 September 2016

Perhentian island en Cameron highlands

10 September 2016

Taman Negara

06 September 2016

Kuala Lumpur

04 September 2016

op weg naar Kuala Lumpur
Rik

Actief sinds 27 April 2011
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 15767

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 05 Oktober 2016

Maleisië

09 Mei 2012 - 29 Augustus 2012

Australië

09 Mei 2011 - 27 Mei 2011

Rondreis "The Big Apple & The Wild West"

Landen bezocht: