Perhentian island en Cameron highlands - Reisverslag uit Tanah Rata, Maleisië van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu Perhentian island en Cameron highlands - Reisverslag uit Tanah Rata, Maleisië van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu

Perhentian island en Cameron highlands

Blijf op de hoogte en volg Rik

14 September 2016 | Maleisië, Tanah Rata

Na een lange rit van bijna 12 uur kwam de bus eindelijk aan in Kualu Besut, waar normaal gesproken de bus rond 17:00 uur er had moeten zijn kwamen we nu net voor 20:00 uur aan in Kualu Besut. Onderweg hebben we heel veel file gehad omdat het erg druk was op de weg. Gelukkig wachte de laatste boot die vanaf Kualu Besut naar Perhentian islands ging op ons. Na een half uurtje varen kwamen de boot aan bij het kleine eiland(Perhentian kecil), hier had ik mijn hotel geboekt. Na een lange en vermoeiende dag kwam ik dan eindelijk om half 9 aan bij het hotel. Hier snel even wat gegeten en de 2e helft van de manchesterderby gekeken te hebben was het voor mij tijd op naar bed te gaan.

De volgende 2 dagen heb ik lekker op het strand door gebracht,  genietend van het mooie weer. Dinsdag was het al weer tijd op Perhentian kecil te verlaten met de boot van 8 uur vertrok ik weer richting Kualu Besut. Daar aangekomen stapte ik de bus die me met tussenstop in Gua Mesung uiteindelijk in Tanah Rata(Cameron Highlands) zou brengen. Het is was nog steeds erg druk op de weg want de mensen in Malaisia hebben deze week vakantie. Uiteindelijk kwam de bus met 1,5 uur vertraging aan. Na aankomst gelijk een tour geboekt voor de volgende door de Cameron Highlands.

De volgende dag een tour gemaakt langs de thee velden en de thee fabriek. Dat was wel mooi om te zien.
Morgen vetrek ik met de bus richting Singapore waar ik dit weekend naar de f1 grandprix ga.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Tanah Rata

Maleisië

rondreis door Maleisië en Singapore

Recente Reisverslagen:

14 September 2016

Perhentian island en Cameron highlands

10 September 2016

Taman Negara

06 September 2016

Kuala Lumpur

04 September 2016

op weg naar Kuala Lumpur
Rik

Actief sinds 27 April 2011
Verslag gelezen: 648
Totaal aantal bezoekers 15762

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 05 Oktober 2016

Maleisië

09 Mei 2012 - 29 Augustus 2012

Australië

09 Mei 2011 - 27 Mei 2011

Rondreis "The Big Apple & The Wild West"

Landen bezocht: