Washington en new york - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu Washington en new york - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu

Washington en new york

Door: rik kwantes

Blijf op de hoogte en volg Rik

09 Mei 2011 | Nederland, Assendelft

Na een vlucht van 8 uur arriveerde we in washington, daar een half uur gewacht voor dat we de douna door waren, we hadden niet 10 minuten later moeten komen want dan hadden we er waarschijnlijk een uur gestaan.
daarna met de shuttle trein naar de gate en in weer in het vliegtuig gestapt. Na een korte vlucht van ongeveer 50 minuten kwamen we aan op JFK airport.

Daarna zijn we metro naar het hotel gegaan en hebben we ingechecked. En nu plaatselijke tijd half 10(nederlandse tijd half 4) zitten we wat te eten op time sqaure. De reis is helemaal goed voorlopen maar ik begin wel langzamerhand moe te worden.

• 10 Mei 2011 - 05:59

Bart:

Goedemorgen dan, fijn dat de reis goed is gegaan. Veel plezier in "The Big Apple".

• 10 Mei 2011 - 20:48

Bettina:

Hola Rik, snel weer wat schrijven. Eerst over je jetlag heen komen. Have fun, your aunty