Zion national park - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu Zion national park - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu

Zion national park

Door: rik kwantes

Blijf op de hoogte en volg Rik

20 Mei 2011 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Gister zijn we van Vegas naar Panguitche gereden en kwamen we in niemandsland terecht.
Waar met moeite mobiel bereik hadden laat staan dat we internet hadden.
Dus daarom dit verslag een dagje later.

Voor dat we naar Panguitche reden zijn we eerst nog even bij de Hooverdam geweest. Niet echt iets bijzonders als je al eens bij een stuwdam bent geweest.
Vanaf daar vetrokken we via Zion national park naar Panguitche. Hoe meer we noordwaarts reden hoe slechter het weer werd en hebben we eigenlijk de hele dag regen gehad. Dit was heel erg jammer want nu zagen we niet veel van het park, terwijl dit toch een heel mooi park is.

Aangekomen bij het hotel zijn we naar het restaurant gegaan wat er naast en dat was dan zo een beetje de enige 2 gebouwen die een omtrek van 5km daar stonden. En bij het restaurant moet je je ook al niet te veel voorstellen. We konden kiezen uit 5 soorten vlees en dat was het. Bij het vlees kregen we dan gekookte aardappels met spruiten, nooit geweten dat ze dat hier kenden.