Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu

Vegas

Door: rik kwantes

Blijf op de hoogte en volg Rik

18 Mei 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag dan de Vegas dag, we zijn als eerst met de monorail naar het eind van de strip gereden en vanaf daar zijn we terug gelopen naar ons hotel.
Langs de strip staan alle beroemde hotels(lees als casino's waar je ook kunt slapen). Want dat is eigenlijk alles waar het hier omdraait. We zijn enkele van deze casino's ingegaan om vooral de gekte te aanschouwen en om een klein gokje te wagen. Hellaas handen we daarin weinig geluk.

Vegas is een bijzonder stad en je moet er echt van houden wil je het hier leuk vinden, dit is voor mij niet echt weggelegd, voor 1 dag was het leuk maar het had niet veel langer moeten duren.

Morgen gaan we naar de Hooverdam en naar het Zion national park. Kijken wat dat ons brengt.