Zand, zand en nog eens zand - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu Zand, zand en nog eens zand - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu

Zand, zand en nog eens zand

Door: rik kwantes

Blijf op de hoogte en volg Rik

17 Mei 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Lag ik lekker te slapen gaat om 7 uur de wekker al weer. Ik dacht toch echt dat ik vakantie had maar dit hoort er schijnbaar bij. Gelukkig maakt het geen wat we allemaal beleven heel veel goed en ten slotte heb ik er zelf voor gekozen en wist ik het van te voren.

Vandaag stond de lange reis van Fresno via Death valley naar Las Vegas op het programma.
De afgelopen 2 dagen zijn we wel van ene uiterste naar het andere gegaan zo stonden we gister op 2000m in de sneeuw en nu op 100m onder de zeespiegel in het zand. Dat zijn 2 hele andere werelden, allebei met hun eigen charmes.

Tijdens de reis verranderde het landschap van veel huizen, groene bergen en veel auto's naar helemaal geen huizen, bruine kale bergen en zijn we in 1 uur soms maar 3 auto's tegen gekomen.
Na een tocht van 10 uur zonder echt lang te stoppen kwam Las Vegas inzicht. De stad waar alles kan en niets te gek is. Gelukkig hebben we morgen alle tijd om dit op ons gemaak allemaal te bekijken.

• 18 Mei 2011 - 14:18

Josia:

Ga je wel trouwen Las Vegas? Dat hoort erbij natuurlijk! En pokeren in een casino! Enig!