Back to Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu Back to Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu

Back to Sydney

Blijf op de hoogte en volg Rik

26 Juli 2012 | Australië, Sydney

Na nog een paar dagen lekker aan het strand gelegen te hebben, begon het eigenlijk toch wel wat te vervelen. Zo aan het strand liggen is wel lekker maar na een week had ik het toch wel gehad.

Dinsdagmiddag vloog ik weer terug naar Sydney. Na een rustige vlucht kwam ik daar om 8 uur aan en ben ik naar me hostel gegaan.
De volgenden ochtend was het lekker weer en ben ik met de Ferry naar Watson Bay geweest. Watson bey is het zuidelijke punt van de doorgang van Sydney naar de zee. Daar heb ik een wandeling gemaakt langs de kust gemaakt.

Woensdag ben ik eerst naar Darling harbour geweest en van af daar over de Harbour bridge gelopen naar de noord kant van Sydney. Is trouwens nog een best stuk lopen over de brug en daarna met de trein weer terug naar het hostel.

De rest van de dag niet zo veel gedaan en beetje met Josia geskyped om wat dingen af te spreken over wat de plannen zijn voor de komende weken. Daar is uitgekomen dat we allebei dinsdag 31 juli naar Darwin(alweer) vliegen, Josia van af Melbourne en ik van af Sydney. Ik maak aardig wat vliegkilometers moet toch maar eens airmailes gaan sparen.

In Darwin hebben we vanaf zaterdag voor 5 dagen een relocation car(een auto die je terug brengt naar een bepaalde locatie) geboekt voor 1 dollar per dag. We moeten de campervan terug brengen naar Cairns. Dat is 3000 km in 5 dagen. Wat we daarna gaan doen zien we wel weer.

groet Rik