Cockatoo island - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu Cockatoo island - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu

Cockatoo island

Blijf op de hoogte en volg Rik

28 Juli 2012 | Australië, Sydney

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, Ik heb me verblijf in Australie met 2 weken verlegd, Ik kom nu op 29 augustus om half 6:25 uur aan op schiphol. En om de gene die denken dat ik nog langer blijf gerust te stellen langer blijf ik echt niet hoor. Moet 1 september gewoon weer aan het werk.
Dus ik heb precies nog een maand om nog zo veel mogelijk van Australie te zien.

Vrijdag ben ik naar Manley gewees en vanaf Manley heb ik een wandeling gemaakt naar het noordelijkste punt van de door gang van de haven van Sydney naar de oceaan. De wandeling duurde in totaal zo een 4 uur dus ben lekker sportief bezig geweest, maar het uitzicht was het waard.

Zaterdag ben ik naar Cockatoo island geweest, Cockatoo island is een eiland in de Parramatta rivier waar vroegen een grote scheepswerf stond waar grote schepen werden gebouwd. De scheepswerf staat er nog maar is alleen niet meer in gebruik. 's avonds ben ik naar de bioscoop geweest naar de nieuwe Spiderman film. Ik wilde die film graag zien en ik daar nu wel tijd voor en zin in.

nauw dat was het weer voor vandaag , groet Rik