Goodbye Australia - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu Goodbye Australia - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu

Goodbye Australia

Blijf op de hoogte en volg Rik

22 Augustus 2012 | Australië, Sydney

Zondag hebben we de relocation car op gehaald in Brisbane en zijn we via "The Gold Coast" naar Byron bay gereden. In Byron hebben we de volgende dag wat rond gelopen en zijn we verder gereden naar Ballina, daar moesten we de auto weer in leveren en de volgende dag een nieuwe ophalen.

Met de nieuwe auto zijn we dan in 2 dagen naar Sydney gereden en daar zijn we dan vandaag aangekomen. Gelijk zijn we weer naar Jackaroo gegaan waar Josia al heel bekend is en waar ze mij inmiddels ook al kennen. Nu we weer terug zijn in Sydney komt het eind van mijn reis naar/door/in Australië heel snel inzicht. Ik heb een leuke tijd gehad in Australië maar ben ook wel weer blij om naar huis te gaan om iedereen na bijna 4 maanden weer te spreken en te zien. Maar voor dat het zo ver is heb ik eerst nog een paar dagen in Sydney om me voor te bereiden op de lange terug reis.

Groet Rik