Goodbye Australia - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu Goodbye Australia - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu

Goodbye Australia

Blijf op de hoogte en volg Rik

22 Augustus 2012 | Australië, Sydney

Zondag hebben we de relocation car op gehaald in Brisbane en zijn we via "The Gold Coast" naar Byron bay gereden. In Byron hebben we de volgende dag wat rond gelopen en zijn we verder gereden naar Ballina, daar moesten we de auto weer in leveren en de volgende dag een nieuwe ophalen.

Met de nieuwe auto zijn we dan in 2 dagen naar Sydney gereden en daar zijn we dan vandaag aangekomen. Gelijk zijn we weer naar Jackaroo gegaan waar Josia al heel bekend is en waar ze mij inmiddels ook al kennen. Nu we weer terug zijn in Sydney komt het eind van mijn reis naar/door/in Australië heel snel inzicht. Ik heb een leuke tijd gehad in Australië maar ben ook wel weer blij om naar huis te gaan om iedereen na bijna 4 maanden weer te spreken en te zien. Maar voor dat het zo ver is heb ik eerst nog een paar dagen in Sydney om me voor te bereiden op de lange terug reis.

Groet Rik

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australië

Mijn reis door Australie

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2012

Goodbye Australia

18 Augustus 2012

Cairns --> Brisbane

12 Augustus 2012

Fritroy island

07 Augustus 2012

Darwin to Cairns

28 Juli 2012

Cockatoo island
Rik

Actief sinds 27 April 2011
Verslag gelezen: 497
Totaal aantal bezoekers 15870

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 05 Oktober 2016

Maleisië

09 Mei 2012 - 29 Augustus 2012

Australië

09 Mei 2011 - 27 Mei 2011

Rondreis "The Big Apple & The Wild West"

Landen bezocht: