Going down under - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu Going down under - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu

Going down under

Door: rik kwantes

Blijf op de hoogte en volg Rik

09 Mei 2012 | Nederland, Schiphol

Daar zit ik dan weer, precies 1 jaar geleden stond ik ook op schiphol. Samen met roy en frank aan het wachten op onze vlucht naar amerika. Nu zit ik hier alleen te wachten op mijn vlucht naar australie. Nu ik hier zit, begint de spanning steeds meer toe te nemen. Zit ik straks met voor mij allemaal onbekende mensen in een vliegtuig. Kom ik morgen aan in Melbourne, alleen in een grote stad en dan? Gelukkig ben ik maar een paar dagen alleen en zie ik maandag na ruim 7 maanden mijn zusje weer.
ik kijk er nu al naar uit, maar eerst moet ik nog 20 uur in het vliegtuig zitten. Dat zal zwaar worden maar ik heb wat boeken mee op de tijd te doden.

Via deze site zal ik proberen me belevenissen te vertellen zodat iedereen die het leuk vind om mij te volgen mij kan volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Australië

Mijn reis door Australie

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2012

Goodbye Australia

18 Augustus 2012

Cairns --> Brisbane

12 Augustus 2012

Fritroy island

07 Augustus 2012

Darwin to Cairns

28 Juli 2012

Cockatoo island
Rik

Actief sinds 27 April 2011
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 15848

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 05 Oktober 2016

Maleisië

09 Mei 2012 - 29 Augustus 2012

Australië

09 Mei 2011 - 27 Mei 2011

Rondreis "The Big Apple & The Wild West"

Landen bezocht: