Going down under - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu Going down under - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu

Going down under

Door: rik kwantes

Blijf op de hoogte en volg Rik

09 Mei 2012 | Nederland, Schiphol

Daar zit ik dan weer, precies 1 jaar geleden stond ik ook op schiphol. Samen met roy en frank aan het wachten op onze vlucht naar amerika. Nu zit ik hier alleen te wachten op mijn vlucht naar australie. Nu ik hier zit, begint de spanning steeds meer toe te nemen. Zit ik straks met voor mij allemaal onbekende mensen in een vliegtuig. Kom ik morgen aan in Melbourne, alleen in een grote stad en dan? Gelukkig ben ik maar een paar dagen alleen en zie ik maandag na ruim 7 maanden mijn zusje weer.
ik kijk er nu al naar uit, maar eerst moet ik nog 20 uur in het vliegtuig zitten. Dat zal zwaar worden maar ik heb wat boeken mee op de tijd te doden.

Via deze site zal ik proberen me belevenissen te vertellen zodat iedereen die het leuk vind om mij te volgen mij kan volgen.