Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu

Hong Kong

Door: rik kwantes

Blijf op de hoogte en volg Rik

10 Mei 2012 | Hong Kong, Hong Kong

Daar zit ik dan na ruim 10 uur vliegen, op een bankje lekker in de zon. Het is hier nu 8 uur in de morgen en nu al 25 graden, lekker hoor. Ik zou hier eigenlijk wel willen blijven, kan hier wel aan wennen en Josia maar zeggen neem je wel winter kleren mee, ik had nu graag een korte broek aan.
Van uit het vliegtuigs zag Hong Kong er fantastisch uit en lijkt het zeker de moeite waard om te bezoeken. Helaas heb ik daar geen tijd voor en moet ik het doen met het fantastische uitzicht van uit de vetrek hal.

Ik heb nu nog 2 uur voordat me volgende vlucht vetrekt, dus ik kan nog een beetje uitrusten want moe ben ik wel. Slapen lukte niet echt in het vliegtuig.

Jullie horen wel wee van me als ik melbourne bereikt heb.

• 10 Mei 2012 - 07:31

Roy:

Klinkt allemaal goed man! Eten ziet er ook goed uit ;) Sterkte met het laatste stuk van de reis!