Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu

Hong Kong

Door: rik kwantes

Blijf op de hoogte en volg Rik

10 Mei 2012 | Hong Kong, Hong Kong

Daar zit ik dan na ruim 10 uur vliegen, op een bankje lekker in de zon. Het is hier nu 8 uur in de morgen en nu al 25 graden, lekker hoor. Ik zou hier eigenlijk wel willen blijven, kan hier wel aan wennen en Josia maar zeggen neem je wel winter kleren mee, ik had nu graag een korte broek aan.
Van uit het vliegtuigs zag Hong Kong er fantastisch uit en lijkt het zeker de moeite waard om te bezoeken. Helaas heb ik daar geen tijd voor en moet ik het doen met het fantastische uitzicht van uit de vetrek hal.

Ik heb nu nog 2 uur voordat me volgende vlucht vetrekt, dus ik kan nog een beetje uitrusten want moe ben ik wel. Slapen lukte niet echt in het vliegtuig.

Jullie horen wel wee van me als ik melbourne bereikt heb.

  • 10 Mei 2012 - 07:31

    Roy:

    Klinkt allemaal goed man! Eten ziet er ook goed uit ;) Sterkte met het laatste stuk van de reis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hong Kong

Australië

Mijn reis door Australie

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2012

Goodbye Australia

18 Augustus 2012

Cairns --> Brisbane

12 Augustus 2012

Fritroy island

07 Augustus 2012

Darwin to Cairns

28 Juli 2012

Cockatoo island
Rik

Actief sinds 27 April 2011
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 15866

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 05 Oktober 2016

Maleisië

09 Mei 2012 - 29 Augustus 2012

Australië

09 Mei 2011 - 27 Mei 2011

Rondreis "The Big Apple & The Wild West"

Landen bezocht: