Melbourne dag 2 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu Melbourne dag 2 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu

Melbourne dag 2

Door: rik kwantes

Blijf op de hoogte en volg Rik

12 Mei 2012 | Australië, Melbourne

Gisteravond nog even nader kennis gemaakt met me kamergenoot, hij heet Cris en hij komt uit Ierland in werkt hier in Melbourne. Hij is al 18 maanden in Australie en blijft nog 4 jaar.

Vanmorgen rustig aan gedaan, eerst even wat gegeten en koffie gedronken en daarna met de tram naar Albert Park geweest. Ook daar was ik natuurlijk een paar maanden te laat want de heren Vettel, Hamilton en Schumacher rijden op dit moment in Barcelona, maar toch wilde ik het circuit even zien. Ik was toch in de buurt. Het viel wel een beetje tegen want er was niks meer terug te zien van het circuit, alle tribunes waren weg, er reden nu personen auto's met 20 km over het asfalt ipv formule 1 auto's met 200 km. Alleen het paddock stond er maar dat wordt nu gebruikt als sporthal en als kleedkamer voor de plaatselijke rugbyclub.

S' middags nog even langs het strand van St. Kilda gelopen maar het waaide heel erg dus ben weer snel met de tram terug gegaan naar het centrum, onderweg hog wel even speciaal voor Roy langs Het Block Australia(bekend van tv) geweest. Inmiddels is het alweer half 6 en ga ik zo meer wat eten en daarna lekker naar me kamer wordt morgen een lange dag en nacht want om 21:30 vetrekt de bus voor een reis van 8 uur naar Red Cliffs. Maar maandagochtend zie ik dan eindelijk me zus weer.

  • 12 Mei 2012 - 08:38

    Roy:

    Gaaf dat je ff langs bent gegaan!! Toffe foto's!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Australië

Mijn reis door Australie

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2012

Goodbye Australia

18 Augustus 2012

Cairns --> Brisbane

12 Augustus 2012

Fritroy island

07 Augustus 2012

Darwin to Cairns

28 Juli 2012

Cockatoo island
Rik

Actief sinds 27 April 2011
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 15856

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 05 Oktober 2016

Maleisië

09 Mei 2012 - 29 Augustus 2012

Australië

09 Mei 2011 - 27 Mei 2011

Rondreis "The Big Apple & The Wild West"

Landen bezocht: