Melbourne dag 2 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu Melbourne dag 2 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu

Melbourne dag 2

Door: rik kwantes

Blijf op de hoogte en volg Rik

12 Mei 2012 | Australië, Melbourne

Gisteravond nog even nader kennis gemaakt met me kamergenoot, hij heet Cris en hij komt uit Ierland in werkt hier in Melbourne. Hij is al 18 maanden in Australie en blijft nog 4 jaar.

Vanmorgen rustig aan gedaan, eerst even wat gegeten en koffie gedronken en daarna met de tram naar Albert Park geweest. Ook daar was ik natuurlijk een paar maanden te laat want de heren Vettel, Hamilton en Schumacher rijden op dit moment in Barcelona, maar toch wilde ik het circuit even zien. Ik was toch in de buurt. Het viel wel een beetje tegen want er was niks meer terug te zien van het circuit, alle tribunes waren weg, er reden nu personen auto's met 20 km over het asfalt ipv formule 1 auto's met 200 km. Alleen het paddock stond er maar dat wordt nu gebruikt als sporthal en als kleedkamer voor de plaatselijke rugbyclub.

S' middags nog even langs het strand van St. Kilda gelopen maar het waaide heel erg dus ben weer snel met de tram terug gegaan naar het centrum, onderweg hog wel even speciaal voor Roy langs Het Block Australia(bekend van tv) geweest. Inmiddels is het alweer half 6 en ga ik zo meer wat eten en daarna lekker naar me kamer wordt morgen een lange dag en nacht want om 21:30 vetrekt de bus voor een reis van 8 uur naar Red Cliffs. Maar maandagochtend zie ik dan eindelijk me zus weer.

• 12 Mei 2012 - 08:38

Roy:

Gaaf dat je ff langs bent gegaan!! Toffe foto's!