Regen, regen, en een lange nacht - Reisverslag uit Red Cliffs, Australië van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu Regen, regen, en een lange nacht - Reisverslag uit Red Cliffs, Australië van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu

Regen, regen, en een lange nacht

Door: rik kwantes

Blijf op de hoogte en volg Rik

24 Mei 2012 | Australië, Red Cliffs

Zondag 13 mei regende het bijna de hele dag in Melbourne, dus dat was niet zo fijn. Ik ben maar een beetje in de stad rond gelopen en in zoveel mogelijk winkel geweest om droog te blijven. s Middags nog even naar het casino geweest, ik dacht dat ik na Las Vegas niet veel grotere casino's zou tegen komen maar dit casino zou er zo tussen passen. Nadat ik uit het casino kwam ben ik naar me hostel gegaan om me bagage op te halen en wat te eten. Daarna op gemaakt voor me lange bus reis naar Red Cliffs. In de bus probeerde ik een beetje te slapen maar dit lukte niet echt, uiteindelijk heb ik in totaal 2 uur kunnen slapen.

Om 6 uur 's ochtends kwam ik aan in Red Cliffs, en Josia stond me al op te wachten, toch lief zo een zus. We zijn samen naar het hostel gelopen en hebben even wat bij gepraat. Daarna ging josia weer naar bed het was voor haar toch wel erg vroeg. Toen de zon op kwam heb ik wat rond gelopen in Red cliffs. Hier moet je je niet veel van voorstellen hoor, het heeft 2 supermarkten en wat winkels maar dat is het dan ook. Gelukkig schijnt de zon en is het een stuk warmer dan in Melbourne, je zou eigenlijk niet zeggen dat het het hier al bijna winter is.

De eerste paar dagen niet zo veel gedaan, josia lag ovedag te slapen en werkte 's nachts. Gelukkig heb ik wat boeken op me tablet staan dus ik had genoeg te lezen. Het was lekker weer dus ik kwam de dagen wel door.