blue mountains - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu blue mountains - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu

blue mountains

Door: rik kwantes

Blijf op de hoogte en volg Rik

11 Juli 2012 | Australië, Sydney

Maandag ochtend ben ik 7:15 uur vertrokken met een tour naar de Blue Mountains. Voordat we daar heen gingen we naar het Featherdale wild life park. Daar konden we Kangaroo's en Koala's voeren. Na 1 uurtje rond gelopen te hebben in het park zijn we verder gereden richting de Blue Mountains. Daar aangekomen zijn we eerst naar Wentworth Falls gelopen, dat is een grote waterval. Tussen de middag hadden we een BBQ als lunch en kregen we kangaroo vlees voorgeschoteld en als je in Australie bent moet je dat toch een keer geprobeerd hebben, het was best lekker trouwens.

Na de lunch zijn we naar de Three Sisters geweest, ik vond het niet echt speciaal. Daarna zijn we de Vallei in gelopen en daarna zijn we met een trein de heel steil omhoog ging weer uit het dal gegaan. Het was een zeer geslaagde dag.

Dinsdag heb ik lekker uitgeslapen en ben ik toen ik wakker werd naar het Power house museum geweest dat is een wetenschaps museum dat was wel grappig.
's middag weer even naar Manley op daar nog even rond te lopen en winkeltjes bekijken.

Nu zit ik in de lobby van het hostel te wachten vordat ik zo naar het vliegveld ga voor me vlucht naar Darwin.