Weer een weekje Red Cliffs - Reisverslag uit Red Cliffs, Australië van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu Weer een weekje Red Cliffs - Reisverslag uit Red Cliffs, Australië van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu

Weer een weekje Red Cliffs

Door: rik kwantes

Blijf op de hoogte en volg Rik

08 Juni 2012 | Australië, Red Cliffs

Alweer een week voorbij in Red Cliffs, een week waar in eigenlijk niks is gebeurd. Officieel is het sinds 1 juni winter in Australie en ik merk toch dat het vooral 's ochtends en 's avonds kouder word overdag ligt de temperatuur nog rond de 15 graden dus dat is nog geen winter zo als we die in Nederland kennen. Ik kan nog zonder jas naar buiten. Maandag ben ik gezellig met Josia wezen winkelen, moesten toch even wat winterkleren kopen, nauw ja vooral Josia dan. Josia heeft deze week weer nachtdienst.

Vannacht begint dan het EK voetbal. Aangezien Australie natuurlijk helemaal niks met het EK te maken heeft zendt geen 1 TVzender het uit. Dus we hebben dus met zijn allen voor 1 maand een abbonement op een betaalzender genomen zondat we 's nacht toch het EK kunnen volgen en dat kan nog gezellig worden met alle Engelse, Ieren, Duitsers, Fransen en wij als Nederlanders die hier zijn. Dat word de komende dagen 's nachts voetbal kijken en overdag slapen, heb er nu al zin in.