vetrek uit Red cliffs - Reisverslag uit Red Cliffs, Australië van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu vetrek uit Red cliffs - Reisverslag uit Red Cliffs, Australië van Rik Kwantes - WaarBenJij.nu

vetrek uit Red cliffs

Door: rik kwantes

Blijf op de hoogte en volg Rik

29 Juni 2012 | Australië, Red Cliffs

Na de uitschakeling van Nederland op het EK kon ik het niet opbrengen om 's nachts naar de andere wedstrijden te kijken. Deze week heb ik eigenlijk de meeste tijd door gebracht in de bibliotheek, omdat ik daar gratis internetten. Aangezien Josia tot 23 juli wil blijven werken zodat ze dan haar 2e jaar visum binnen heeft. Heb ik besloten om dan zelf maar op reis te gaan. De hele week heb ik op internet gekeken wat de mogelijkheden waren. Na een week zoeken en puzellen heb ik besloten om maandag nacht naar Melbourne te vetrekken en daar tot vrijdag te blijven.

Vrijdag vetrek ik dan met de trein naar Sydney, dat word en lange reis van bijna 12 uur. Ik heb gekozen omdat overdag te doen om zo ook nog wat van het landschap van Australië te kunnen zien, ik had ook de nachttrein kunnen nemen. Als ik in Sydney ben heb ik tot dinsdag om de stad te zien want woensdagmiddag vlieg ik naar Darwin om daar lekker 2 weken van de zon te genieten en misschien nog wat nationale parken te bezoeken. Op 24 juli vlieg ik dan weer terug naar Sydney.
Daarna heb ik nog 3 weken en wat ik die 3 weken ga doen zien ik dan wel weer. De komende weken ga dus proberen wat meer van Australië te zien. Ik houd jullie op de hoogte van me belevenissen.

Groet rik

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Red Cliffs

Australië

Mijn reis door Australie

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2012

Goodbye Australia

18 Augustus 2012

Cairns --> Brisbane

12 Augustus 2012

Fritroy island

07 Augustus 2012

Darwin to Cairns

28 Juli 2012

Cockatoo island
Rik

Actief sinds 27 April 2011
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 15867

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 05 Oktober 2016

Maleisië

09 Mei 2012 - 29 Augustus 2012

Australië

09 Mei 2011 - 27 Mei 2011

Rondreis "The Big Apple & The Wild West"

Landen bezocht: